Promenadkväll

När jag kom ut i luften på början av min promenad luktade det bajs. När jag hade gått i ca en timme lucktade det godis. När jag gick hemmåt luktade det kaffe. Gävle bjuder verkligen på olika dofter denna kväll. Mysigt. Var meningen att jag skulle ta en lite runda. När jag hade gått min lilla runda ringde evve och vill också gå på promenad, så vi möttes och tog en till runda ändå. Min minirunda vart sammanlagt 1 timme och 40 minuter lång. Meeen vad skönt det var!! Kändes bra efter att ha käkat på Max idag, höhö. Nu är jag trött i benen. Ligger i sängen och ska sova. Imorgon är det en ny dag med nya dag som står framför mig. Imorgon börjar renovering av vardagsrum. Äntligen. Godnatt alla vänner och alla som jag inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0