Snåla eller leva

Har just kikat Smala Sussie. Hahaha. Sjukt roligt. Just nu sitter jag och kollar på Vem kan slå Filip & Fredrik. Fredrik verkar inte ha så stort ordföråd och säger mest fitta hela tiden. Han verkar inte gilla läget med att förlora. Jag har inte diskat än. Inte lagat mat heller. Det måste jag göra, för imorgon måste jag ha med mig mat till lunch. Kan inte äta ute nå mer nu, pengarna springer iväg alldeles för fort har jag märkt. Det märkte jag egentligen efter förra årets sommarjobbslön. Trodde jag hade lärt mig till det här året. Men icke. Men man måste faktiskt få leva livet. Vad är det för idé att sitta trycka på pengarna. Tänk om jag skulle dö imorgon, då har jag snålat helt i onödan. Nej, lev livet innan det är försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0