varma mackor

Igår kollade som sagt jag och Magda på Bridget Jones. Idag var den på tv, fast 2a filmen. Vilket sammanträffande. Jag hade ingen aning om det. Har alltså just kollat på Bridget Jones, 2a. Somnade lite där i mitten när reklamen kom, men vaknade så jag hann se slutet iallafall. Så störande att kolla på film på tv, jämt all denna reklam! Efter 45 minuter hade det varit två stycken reklamavbrott. Jises. Förstör ju filmen.

Idag kom iallafall Jennifer hem hit. Vi gjorde varma mackor och kollade som sagt på hål-programmet. Det var underhållande. Sötbjörn var ju med, gofis. Vi åt också lite popcorn och hemmaodlade vindruvor. Mums. Imorgon skulle jag gärna vilja träna. Jennifer är sjuk och måste vila. Vi får se om jag tränar själv. Vi får se. Nu måste jag sova. Ny vecka imorgon. Snart borde höstlovet komma.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0