visle i pannkakan

Vart en promenad ikväll. En härligt promenad. Jag visste inte vart jag skulle och bara gick på. Gick och gick tills jag märkte att jag var vilse. På riktigt vilse. Jag hade ingen aning om åt vilket håll stan låg åt. Såg bara massvis med hus, hus och åter hus. Hittade iallafall tillbaka tillslut, skönt. Annars hade det varit lite pinsamt. Att gå vilse där man själv bor är väl inte så grymt kanske? Fast förresten kommer jag ihåg när var jag var liten, då cyklade jag och min kompis vilse i Storvik. Hur lyckas man med det? Jag har aldrig varit duktig när det gäller att hitta. Orienteringen i fredags med Jossan, Natta och Anna gick ju som den gick, p.g.a mig. Haha. Nej nu ska jag iallafall sova. Imorgon har jag sovmorgon till ca 9. Det kallar jag skönt! Godnatt.


Nej det är inte frukosten som kommit upp igen, det är mosad banan med frysta hallon och blåbär. Kanongott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0