en härlig skoldag

Onsdagarna kommer då iallafall bli den bästa skoldagarna av dom tre vi har. Dagen har gått fort och nu sitter jag och pluggar lite på läxtiden. Det är jag och tre till. Och så har det varit så mycket klagomål om att vi inte har haft någon innan? Men det är skönt iallafall, att vara så några.

Svenska talet har jag skrivit klart nu. Ett PM har jag fixat också. Nu är det bara hem och nöta in det i huvudet, så ska jag göra det imorgon. Skönt att få det färdigt.

Inatt blir det 2a gången sen fredagen innan lovet som jag får sova själv också. SKÖÖÖNT. Natta ligger ändå bara och fiser och pratar i sömnen, heeeeeh. Hon hörde ett spöke skriva på mitt tangentbord imorse. Jag blir rädd.

Nej nu ska jag antingen plugga lite eller kika runt lite och se vad intranätet har att erbjuda mig en dag som denna. HEJ


fisnatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0