En kvällsbön

Här sitter jag och sitter, det kan man inte göra om man har pojkvän! (inleder med björn citat såklart)

Har kommit hem just från en sväng in the car. Vart en rätt lång sväng faktiskt. Åkte och handlade lite mat till kylskåpet som har stått tomt i en längre tid nu. Men som sagt, nu är mamma hemma igen och på tisdag har jag rena kläder och redan nu har jag mat hemma.

Nu ska vi fika lite te och macka sen ska jag väl försöka plugga lite kanske? Nej, vem försöker jag lura. Det blir tv sen sängen. Imorgon vill jag att Erika ska vara på praktiken så jag önskar det nu; Käre Gud, gör så att Erika blir frisk och kommer imoron. Amen.

TJING

En sjukling och en mindre sjukling påväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0