försöker tagga svenska

Jises. Nu är jag taggad inför svenska talet imorgon! Även fast inte allt sitter där det ska tror jag att det kommer gå bra.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Halsen ligger och retas med mig. Hostan också. Jag tror jag och Mathilda har fått samma virus, på något vis. Jag gissade på att det var ett dödsvirus, då vart Mathilden inte glad. Så jag skojade nog bara om det.. Men hoppas jag, eller vi, blir pigg tills imorgon iallafall. Då är det bara hem efter skolan och plugga historia eftersom det är prov på det på fredag.

Sen får jag ägna hela helgen till att göra klart engelska bokrecensionen. Jippi vilken rolig helg jag kommer att ha! Hiiih. En dag ska jag tvinga Anna att umgås med mig. Var så länge sedan. 2 days. Hiiiih.

GODNATT


i know u like it babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0