första besök hemma hos jennfis

Nu sitter jag hemma och väntar på ett telefonsamtal från Jennifer. Då är det bil mot Åshammar som står på tur! Har precis kommit från hennes nya lya. Jättefint kommer det bli när allt är tapetserad och färdig möblerat =) Då är det chipskväll, partykväll och nyttigkväll som står och väntar. Solen mot balkongen från 11-19 är det också. Som jag kommer hänga hemma hos min lille Jennfis ;) Nej men det var faktiskt riktigt fint. Kul att hon äntligen kommit tillbaka till staden så vi kan ses mucho igen.

Ikväll blir det en lugn kväller i Åshammar alltså. Lite kalas blir det hemma hos Jennfis kusinbarn som fyller år. Annars lurre.

Nu ska jag packa klart min lille väska inför kvällen. TJING

Kommentarer
Postat av: erkan duvet

frida!

eftersom dom där planerna sket sig kan du ju hoppa på NÄSTA BÄSTA buss destioniation FÄRNBO!

låter utmärkt.

nu hoppas jag du Inte missar den!!;)

2009-04-10 @ 13:12:44
Postat av: erkan duvet

frida!

eftersom dom där planerna sket sig kan du ju hoppa på NÄSTA BÄSTA buss destioniation FÄRNBO!

låter utmärkt.

nu hoppas jag du Inte missar den!!;)

2009-04-10 @ 13:12:56
Postat av: erika IGEN DUVET

PS. DEN GÅR 18:05(!!!!!) FRÅN SANDVIKEN DS.

2009-04-10 @ 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0