härlig måndag!

Har precis kommit hem och ligger nu i sängen och är aptrött. Ska hoppa in i duschen snart och fräscha till mig lite innan kvällen, då jag ska hem till Anna Olsson för lite partajo! Mycket trevlans tycker jag. Innan ska jag slänga i min lite torsk och potatis..

Idag är det fint väder ute. Dock har jag inte spenderat så mycket tid i solen, bara en mini snabbis..

Idag är det ju faktiskt den 6 april också, vilket betyder att Magda fyller 18. Så mycket grattis till den tjejen!

Nej nu ska jag kika på vad garderoben har att erbjuda sig sen blir det duschen. Ha en trevlig måndag. Det ska jag!

Pussos


Här är en bild på mig och Anna. Heeeh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? har du en till anna? :'( Elller bara en vanlig anna å ingen riktig annsen anna?

2009-04-08 @ 16:33:17
Postat av: Anonym

kung bild xD

2009-04-11 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0