söndag...

.. är det inte utan tisdag. Men söndagskänslan finns i mig...

Ligger i min säng och har nada att göra. Imorse vaknade jag upp brevid Erika i Sandviken. Vi bestämmde oss för att gå ner på stan för att uträtta lite ärenden. Ett ärende var att äta. Det vart macka på Deli. Mumsi. Mathilda kom förbi en snabbis också. Jag fick med mig en randig (!) tröja hem. Tur att inte Anna var med. Hon hade mördat mig, jag får inte köpa mer randigt för henne. Det kan bero på att hela min garderob är en hel rand nu, ungefär.

Jag rignde just Annzor. Hon skulle iväg på nå grejs och hade inte tid för mig...
Frida: Jag är less....
Anna: Men ska vi sola då?
Frida: jaaaa....
Anna: Då blir du väl glad?

heeeeh. tjejen känner mig. Hon hade iallfall tid med mig i ca 30 minuter. Sen får hon väl göra annat då.

Jag ska nog börja kika på Sex and the city boxen som jag köpte för någon vecka sedan. Det kommer nog ta ett tag att ta sig igenom alla avsnitt...

varför kan inte alla som jag känenr flytta till Gävle och underhålla mig för? booooring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0