uttråkad

Här ligger jag, det kan man inte göra om man har pojkvän! (Ni som kikar Björn DVD vet precis vad jag talar om)

Han är då för go iallafall, little Björnie.

Det vart inge sola för mig och Anna idag. Hon kom hit och lånade kläder istället, för hon skulle iväg på äventyro.

Istället har jag legat i min säng hela kvällen. Fikat lite smörgås och te med Mammsen och Frida. Frida är en blivande polis som bor hos oss under veckan då hon gör sin praktik hos polisen i Gävle. Så denna vecka kan man känna sig lugn, heeeeh. Vi har alltså FridaX2 här hemma nu.

Snart ska jag sova av mig tills morgondagen. Då ska jag träffa Jennfis på stan. Det var väl ca en månad sedan jag träffade den tjejen tror jag. Men nu har hon fått boende i staden igen. Back on track så att säga!


PUSSOS


Kommentarer
Postat av: en ledsen erika duvet

fan frida!

vart är rimmen?

2009-04-07 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0