disco stick

Jag är sjuk, men jag gör vardagen ändå. Skolan har dragit igång och imorgon är det praktik som gäller. Lite dumt känns det att gå och ha praktik tre dagar i veckan och göra precis lika saker som jag gjort hela sommaren då jag jobbat. Men så är det, tugga, svälj, och ta det..

Nu tvättar jag. 20.30 ska jag hämta min madre, sen ska vi iväg och storhandla på affärn för att fylla på alla vrår här hemma. Men nu blir det halstabletter och tvn!


Jennfis och jag. Dra in kinderna så jag kommer förbi och fram!

Kommentarer
Postat av: erika döh

mään vilken snygging i brunt hår!!!! vem är det? nr tack???

2009-08-25 @ 19:20:26
Postat av: Kristin

Du var jättefin i mörkare hår! Och du ser inte det minsta korthårig ut, men jag vet hur det känns, hih, varje centimeter gör ont ;) Saknar dig! Puss å kram <3

2009-08-25 @ 19:44:55
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0