söndag

SAWADEE KAA.

Idag har jag haft min dag på stranden, bland molnen. Skönt. Låg i skuggan nästan hela dagen, men hann bada lite också. På eftermiddagen åkte vi tre in till Saladan. Där köpte jag ett armband och en sarong. Vi käkade min efterlängtade majs. MUMS.

Nu är klockan 20.30 och Denise ligger och sover och Mattan ligger och pratar med Mikaela på Skype. Vi har inte varit ute och ätit något än så vi borde väl dra oss snart så vi får något i magen innan det är läggdags. Är det något som jag saknar är det att få sitta hemma och äta sin egen mat. Sjukt trött på att äta ute varje dag med samma maträtter att välja på överallt. Meen jag överlever. Så länge pasta carbonaran är god så lever jag.

Nu ska jag smörja in mig för att inte tappa mitt skinn. LAR KORN!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

aaaah den dar hunden traffade vi idag nar vi var i saladan!! sa javla sot, kunde inte lata bli att klappa den :)

2009-12-28 @ 16:07:20
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0