TILL MIN VÄN



Jag känner en tjej
som gillar en grej
Det är att slå sin vän
och kalla henne för Idioten

Men trots detta
så vill jag ge, innan jag drar till hetta
en liten text till dig
efter allt tjat till mig

Jag undrar hur du dig ska klara
när jag ska ut och fara
Ensam lunch och inga skratt
Du kommer ligga och be varje natt
Att jag med planet till Sverige ska vända
Det ska jag tala om för dig, det kommer aldrig hända

Hoppas du klarar dig iallafall min lilla tjej
Om du har tur kommer jag tillbaka från thai med en liten grej, till dig :)

Med andra ord. Erika "Erkan Valen" Wahlén, ha en Great tid hemma i kylan. Jag kommer sakna dig. Du kommer sakna mig. SES I VÅR! PUSS

Kommentarer
Postat av: mathilda

åååh nu fick man ju en liten tår i ögat! :)

2009-12-04 @ 17:22:10
URL: http://mathildapet.blogg.se/
Postat av: erkan valen

åååååh!

hur ska jag klara mig utan dig?

min halvfinska tjej.

jag ska säga en grej

att jag kommer sakna dej!!!!



PUSSS! hörs på arlanda, innan ditt plan lyfter som tänker ta med dig till värmen. dumma frida.



(nu ska jag läsa det här varje kväll!! SÅ FINT VARE!!!!!)



erika <3 skype.

2009-12-04 @ 19:34:18
Postat av: erkan valen IGEN

en sak till. jag skulle väll aldrig kalla dig för idiot eller slå dig heller bajsarov??

det där har du hittat på HEEELT själv...

PUSS IGEN!

2009-12-04 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0