hårproblemas

jiseso!

var och provade lite kläder på h&m idag på min lurre. I provrummet fick jag en chock(nästan). Jag insåg att min utväxt var nära 1dm lång!!!!! varför? Jag började tänka när jag senast klippte och färgade mig. Ca 2 månader kanske tänkte jag, visst. 5 månader sen, nästan ett halvår!!! varför springer tiden iväg från mig för?

Det positiva med det hela är att mitt hår växer iallafall. Tummen upp till det! Så nu är iallafall tid bokad hos Helena, som ska få gör mitt hår bra igen.

Frågan är bara, ljust eller mörkt? Hm, får klura i ca 1½ vecka till.

Okej mycket hårprat. Nu börjar jag om ca 2min så hej svejs!

Kommentarer
Postat av: ÅKES BRUDJÄVEL

hahahaha tack för dikten!!! :D





bästa evahh!!

2009-02-26 @ 17:27:28
URL: http://lers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0