imorgon är det jobb

Holla amigos! (för mina utländska läsare(?))

för er andra; Tjenahejsan girlfriends!

jag orkar inte lägga ut så mycket bilder här från lördags (Mathildas 18årskalas) Någon bild får komma upp här annars får ni kika på bilddagboken, där finns det. Om ni tycker jag borde lägga upp dom på ansiktsboken säger jag bara; fuck off, jag orkar inte. Neej, så säger jag inte. Jag säger; tyvärr alla vänner, ni får tjata isåfall.

Idag är det söndag. Nej nu är jag dum. Fan. Jag var helt säker på att det var söndag när jag skrev det där. Det är måndag mina vänner. Och imorgon ska jag jobba. Inte jobba som "vanligt", utan på Gävle Tidningar som i somras. Så om ni orkar ringa och klaga på att tidningen inte kommer som vanligt ring mig :D

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och sova. GODNATT


jag och annsen på vår pulkasöndag (ett inlägg kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0