min fredag med söderberg's

Fredag sköna fredag är häär! Imorgon ska jag sova ut, äntligen! Om jag längtat? Som jag längtat!! Idag efter skolan kom jag hem och slängde mig i soffan. Hinner inte vila länge innan Annsor ringer och säger att hon är påväg att hämta mig (det var dags att rasta mig). Kvällen har spenderats hemma hos familjen Söderberg, vilket alltid är lika underhållande. Dom matade mig, tog hand om mig, klädde på mig, maserade mig mm. Jag är som deras docka. En jättebejbi. Läskigt . . .

För ett tag sedan tyckte Anna att hon hade rastat klart mig för idag, då fick hon skjutsa hem mig igen.

Sen vill tjejen också att jag nämner att hon är bra på massage. Det var liksom villkoret för att jag skulle få det.

Nu SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0