oooostkaka!!

Ingenting tjingeling-pling! (nästan taget ur greveholm)

appropå greveholm så åt jag nyss ostkaka som jag själv gjort i ugnen. Och appropå ostkaka har Erika aldrig ätit det, och visste knappt vad det var? Är det så? Att folk inte vet vad ostkaka är? Du vet väl? Ja, bra! Hah.

Skolan idag gick primus ballerinus. Har lånat två böcker, en svensk en engelsk. Så nu ska det läsas till ögonen ploppar ut.

Idag ringde sötisannsen till mig. Ovanligt eftersom denna kvinna oftast bara verkar veta hur sms fungerar. Hon kom på besök och det var mycket trevligt, mycket. Precis som vanligt! :D

PUSSOSO

Kommentarer
Postat av: Tess

läs min blogg idag... har haft den värsta dan på evigheter sambon bryter rev benen å min lille son får ett affekt anfall sitter i skrivande stund å nästan gråter....

2009-02-17 @ 22:46:49
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

FRIDA ja saknar dig redan!! :(

Vill komma å snora på din axel.. hee ;)

2009-02-18 @ 14:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0