redo för proveliprov

Godmiddag skulle jag nästan vilja säga. Känns som att klockan är 16 och snart är det kväll. Men kollar man noga på klockan ser man att det står; 10.48. Kontsig känsla.

Sitter hemma hos Kurvilurvan och pluggar historia. Jag tror att vi är redo nu faktiskt! Om ca en timma är det dags :D Har blivit bjuden på lunch alldeles nyss, den tackar vi för!

Efter prov drar jag mig mot Leksand. Vad ska jag göra där då? Leksan sommarland kanske? Nej, såklart inte. Melodifestivalen står på schemat. Och nu tänker ni "Är hon dum eller, det är ju inte förns imorgon". Men nej jag är inte dum. Jag ska iväg och kika genrep, som jag sagt någon gång men säger det igen..

Nej nu ska jag plugga vidare och vänta på Kurvan som står i duschen för hon har hostat för mycket (?) :)

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0