rengep?

Just denna dag är en skola vid namn Bessemer i Sandviken utan Frida Lytter. Jag sitter inte i ett lökigt klassrum med mina lökiga klasskompisar (dom är inte lökiga egentligen). Jag sitter i min soffa och kollar på Så funkar detDiscovery channel. Ibland kan det vara riktigt intressant. Som en gång fick jag se hur man gjorde ett matbord. Skitintressant!!!! Nej, det var det faktiskt inte. Men nu gör dom skridskor, det är intressant. Okej nu ska jag ge upp order i-n-t-r-e-s-s-a-n-t.

Min extramamma (Annsen = Mammsen) kanske kommer förbi och tar hand om sin sjuke vän. Hoppas det. Hon skulle ringa men har inte gjort det ännu. Kanske ligger hon och sover? Upp och hoppa blåbärssoppa!!!!!

Evve ringde nyss och fråga om jag ville följa med på melodifestivalen genrep fredagen den 20e februari. Jippi vad roligt :D Fast jag har inte kollat något på melodifestivalen än. Men jag har hört rykten om att det är kasst detta år med alla konstiga röstningar.

När jag skulle skriva ordet genrep i texten över skrev jag rengep. Jag var helt säker på att det hette så tills jag märkte att det var något fel i min text. Jag fick gå in och googla rengep, det fanns inte :( Tack Google för din hjälp i min vardag!

Nej nu ska jag koka te och fortsätta kolla på tvn. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0