tips på biofilm tack!

Jag tänker inte börja det här inlägget med ett tråkigt hej.

Jag börjar bli sjuk igen. Det jag vill nu är att alla ska tycka synd om mig, jag brukar vilja det när jag är sjuk. Det roliga är att jag och Annsen har varit sjuk i omlott i några veckor nu. När den ena blir frisk får den andra ta smällen. Men vad gör man inte liksomo?

Har iallafall jobbat idag med. Jag tycker dagarna går så fort. Vilket är tråkigt eftersom jag har lov...

Imorgon ska mammsen ha, som jag så fint kallar det, tantmiddag. Då bjuder hon mig och Anna på bio för att jag inte ska vara ivägen.. Okej inte riktigt. Men jag vill faktiskt inte vara hemma då. Så bio tackar jag och tar emot. Anna vill gå skräckis. Jag är så grymt rädd för sånt så vi får ser hur det går. Jag brukar knappt våga se på Beck i vanliga fall.

Nej nu ska jag ringa tjejen och prata om morgondagen. Sen ska jag ringa till Nattsen och höra hur hon har det i värre. Kanske har bebis pluppat ut?

PUSS


lek i lördags :D

Kommentarer
Postat av: Evve

Du vet vilken jag tycker ;)

2009-02-25 @ 21:37:31
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0