upp och hoppa!

Nu är det bara upp och hoppa och tagga Valbo för andra dagen. Det gick faktiskt bra för oss igår, så vi hoppas vi får mer sålda idag. KOOOM OCH KÖÖÖÖP!!!

Hemma hos Mathilda igår var trevligt. Hon bjöd på mat och fika, mums! Jag tänkte ta 12bussen för att komma hem i tid eftersom jag skulle upp tidigt idag, men det vart halv2 och turen var på min sida för jag fick sällskap på den av Lenne. Trevligt att ha någon att prata med på sina bussfärder!

Nej nu måste jag klä på mig och dona. Ringa Nattsen och kolla så hon är med på banan sen äre bara tuta och köra!!!
TJINGO

p.s jag har lov och jag älskar det d.s

(Anna ring mig om du ser detta. Ring ring ring ring!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0