080119

Monday today. Oh what a day. Day day...

Praktik idag. Hur trött som helst är jag idag. Kom hem och satt mig framför tvn. Ska snart käka mat, sen funderar jag på en promenad innan boxingen som inte börjar förns 20.00.

Imorgon har både jag och Erika bestämt oss för att börja tidigare så vi får sluta tidigare. Vilket blir skönöönt. Då har man lite mer tid på kvällen och gör vad man vill av. Om någon vecka har vi bestämt oss för att våran bio-efter-praktiken-kväll ska bli av. Men vet inte riktigt vad för filmer som går nuförtiden? Det ska iallafall bli härligt. Lite vardagslyx tackar man aldrig nej till! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haaaaaaaaaaaaaaahaaa, snacka om loser. 080119, det är 2009, du har alltid varit lite efter men det här, no

2009-01-20 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0