27 januari

Idag fyller Annsen 20 år. GRATTIIIIS!!! :D



Jag har idag varit hem till tjejen och ätit tårta och lämnat över presenter :) Pratat lite inför partajet som äger rum nästa helg, det är vi taggad inför! Imorgon har vi studiedag vilket brukar betyda ledighet mitt i veckan. Men icke. Jag ska upp och åka iväg till skolan. Vilket jag inte alls är så sugen på som ni antagligen förstår. Men vad gör man inte för, hm, ja för vem egentligen?
Jag börjar förresten bli sjuk igen. Som alla andra också är. Förkylning är en enda stor cirkel som smittas och smittas till jorden dör ut. Snart är min tid kommen.

Nej nu ska jag träna lite UF-prat (eller så inte) sen ska jag krypa ner i sängen och mysa under täcket med mig själv (det där lät...) TJING!


snygging är nu stooor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0