disko-diska

Sitter hemma och är superutråkad men har ändå tusen saker att göra. Smink, kläder, hår + lite annat smått och gott. Om jag känner mina friends rätt kommer dom komma om typ, hunda år.

När jag berättade för mamma att jag skulle ha hit lite tjejer på lite FF-party vart hon lättad. "Bra, lägenheten brukar vara så fint städad efter dom gångerna!" det var det jag fick till svar. Och mamma, va glad att du får se lägenheten dagen efter och inte under kvällen.... MAHAHA. Nej nu skojade jag. Tänk att mamma har fått turen att få en så bra och välskött unge som jag är... Heeh.

Förresen kanske min andra mamma kommer förbi en sväng idag. Min andra mamma är Annsen. Hon är vuxen, hon tar hand om mig, hon matar mig, hon ser till att jag mår bra, hon skrattar åt mig (inte med, tyvärr), hon är bra på att prata, hon kan köra bil, hon kan laga mat och massa mer saker som en mamma kan göra!!

Nu ska jag gå och diskodiska (lyssna på musik, dansa, sjunga och diska samtidigt) sen ska jag måla mina naglar genomskinliga (?).. Hejdå tjejer.. och killar, kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0