historiaplugg

Hejsan hej.
Sitter nu med historian i knät och försöker få in något i skallen. Går väl sådär. Jg har tänkt på att det enda som jag någonsin pluggar på hemma är historia. Inget annat ämne som man behöver plugga på. Det kanske låter lite egentligen men så känns det ju också som att man måste ta hem historia minst en gång i veckan för att hinna med resten.

Nu sitter jag i soffan och är sugen på något ätbart. Jag funderar på vad jag ska stoppa i min mun. Kanske min tandborste med lite tandkräm så jag är redo för sängen sen. Det lät som en bra idé! GODNATT

Här är en vinterbild på mig med Kentas gamla skidor från 80-talet. Skidorna och stavarna var lite för långa men framåt kom jag kan jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hihi, va söt du är! Sov sött gullunge <3

2009-01-14 @ 21:16:28
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0