Illmående & bilåkning

Idag vaknade jag och gick upp som vanligt.´Åt frukost och började gör mig redo för skoldagen. Men så kom ett äckligt illmående och min kropp kändes helt knasig. Så jag lära lägga mig ner. Dagen har alltså spenderats hemma. Vaknade av att Nattsen ringde, som också var hemma p.g.a förkylning. Vårat UF behövde verkligen inte det här nu eftersom vi ska göra en presentation i 15 minuter på onsdag för en jury på tre pers.

Till en glad nyhet. Anna skickade idag medelande om att hon precis hade fått körkort. Så hon kom och plockade upp mig för en lite rundtur i Gävle. Åkte lite överallt. Hälsade på Annas söta gammelmormor :) Nu sitter jag hemma och mår bättre än imorse. Ska snart börja med maten som jag och mamma ska äta idag. Sen blir det historia plugg!

En nybliven bilförare :)

En avkopplad Frida. Temat var nervös..



Sedan åtke vi och köpte lite helgcandy till mig :)

Kommentarer
Postat av: bellsan

dom har ändrat UF grejen till torsdag kl 9 istället=)

2009-01-14 @ 18:16:37
Postat av: ANNA!

Hur kan du ta den fulaste bilden! Ja ser ut som en kille. säker att du inte åkte med Anton? ;)



Vi måste göra om de dock,de e skitkul när de e lite snö å halt ute :D hahaha PUSS gumma!

2009-01-15 @ 23:32:03
Postat av: anna

okej, måste ta tillbaka de där, kommer väl krocka annars. peppa peppa ta i trä!

2009-01-15 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0