jag har lagat mat

Söndag idag. En härligt söndag har det varit hittils, hur nu det kan vara möjligt. Somnade hemma hos Jennifer igår efter massa godis och tvtittande. Vi klev upp ur sängen vid halv1 och sen kl 1 gick vi mot Willys för att shoppa lite food till Jennfisen. Imorgon taggar vi promme 06.30 & boxing 20.00!!!

Nu har jag just lagat matlåda tills imorgon. Lax med broccoli står på lunchschemat. Idag funderar jag på att antingen ligga och äta pepparkakor framför tvn, eller ut och försöka springa så jag kan träna upp min kondition så Sverreperre blir glad ;)


Jag och nattsono firar 2009. Hon kommer numera befinna sig i Gävle Mån-ons. WIHOOE

Kommentarer
Postat av: Evve

Moroten Frida, Moroten!

2009-01-11 @ 19:40:41
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0