lars W

Hejsan svejsan.


Jag sitter som vanligt i min soffa och degar. Sitter och lyssnar på lite livemusik med Lars Winnerbäck. Mamma pratar i telefonen och skrattar med Kristin. Hej Kristin! Den filuren kommer hem imorgon. Hem från Linköping. Som för övrigt också är Lars stad. Nu hälsade hon också. Jag hälsar tillbaka till dig. För att du, Kristin, ska känna dig bekväm med detta inägg lägger jag till lite specialeffekter *vinkar* hehe du förstår nog, hoppas jag, annars blir jag arg :( *stampar med foten i golvet*...

Okej om två timmar börjar träningen för denna kväll. Jag ska nog ut på en promme först men får inte tag på Jennfisen så ikväl blir det nog själv. Imorgon är det praktik för första gången på en onsdag. Den onsdagen blir nog som dom flesta andra måndgar/tisdagar. Spännande alltså. Så nu ska jag traska vidare i snön. Förs lägg in lite new musico in the telefon. BYE


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha! Hej Frida! Mobbas du va?! Då blir jag ledsen! stampa med foten ;) Team Sinikka måste väl vara snälla mot varandra! :D Ska bli kul att komma hem imorrn, då kan jag nypa dig i kinderna ;) Förresten så har jag åkt på bussen som heter Lars Winnerbäck! Jag tror att det är en turbuss, åker man på den får man nog en bra dag :) Ha en bra kväll å en bra dag på praktiken imorrn, kraaaaaaam! <3

2009-01-20 @ 18:00:40
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0