magont och taggad

tjing.

Har precis käkat dundergod broccoligratäng med kassler. Mums. Det som inte är lika mums är att jag har världens magont. Får slänga mig ner i soffan och vila till 20.00. Då är det som sagt boxning som gäller. Efter den ska jag fort hem och sova ända tills 07.30 imorgon.

Pracken gick prima ballerina idag. På lunchen gick jag och min trogne kollega till Nattsen och hälsade på. Vi hann även möta på både Cillsono och Simone på vår lilla stadstripp. Snart ska jag nog gå ner en sväng på staden med mamma för promenad + uttag av pengar så jag kan fylla på träningskortet inför kvällen. Så det vart alltså inge släng i soffan..


Kommentarer
Postat av: Evve

Undra om jag undermedvetet kom på att mamma sa att ni skulle äta det idag. För jag har ocks gjort broccoligratäng! :) Och hon kanske sa det igår när hon pratade med dig i telefon, coool!

2009-01-12 @ 18:26:04
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0