skoljobb

Filmen igår var sådär, sällskapet var good iallafall! Och tur var väl det :) Filmen var bra på sitt sätt, men slutet var ingen höjdare. Nu ska jag inte tala om slutet för er som vill se den så ni kan lugna ner er nu..

Efter fikmen väntade jag på Erikas buss i ca 50 minuter sen gick jag hem och sov på en gång. Det kallar jag skönt mina damer och herrar.

Idag ville jag övningsköra men det är världens snöstorm ute så jag tror vi skippar det. Sitter nu hemma och får så hemskt dåligt samvete över skolan så jag antar att jag måste sätta mig ner och plugga. Jag hatar det, hatar hatar hatar. Det känns som att skola och plugg gör mitt liv så extreeeemt tråååkiiiiigt just nu. BLÄ. Jag vill ha sommarlov.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0