söndagshumör

Seg dag med zero motivation till något i huvud taget. Pissväder, pissöndag, piss piss. Försökte ta tag i skoljobben, men det går inte, verkligen inte. Jag försöker men allt som blir är att jag blir på dåligt humör och jag tänkter att jag skiter i skiten. Jag dör ju knappast av det. Men sen inser jag att om jag skiter i skolarbeterna så skiter sig allt. Problemos!

Ska gå ut och röra lite på mig. Har inte tränat eller promenerat sen i tisdags, så det känns som att på något vettigt sett måste man avsluta denna vecka. Lite dystert inlägg bjöd jag på här, men det är så det känns just nu. Dystert. Jag hoppas att Erika gör så jag får en bra start imorgon på den nya veckan. Det hänger på dig nu girlie ;) Ladda upp en rolig historia eller två så ses vi imorgon. Samma place som vanligt :)

TJINGPING!

Kommentarer
Postat av: erkan duvet

det här ska jag nog kunna ordna;)



en historia du ska Få

eller Två

och sen ska vi se att du nog ska Må

bättre än AIK(efter en seger på hemmaplan!)



2009-01-25 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0