1 juli och en solstrålde föddes (ME)

1 juli, säger mig så mycket som; en artonårig Lytter finns nu i Gävleborg, en arbetsdag 10-19 väntar, fint väder står på schemat och ikväll blir det partajigt!

Har precis käkat tårta till frukost (får man göra när man fyller) och fipplar med min fina nya kamera. Imorgon ska jag få firas "på riktigt" av min lille family, för idag har jag inte tid. Det är så när man blir gammal, man har inte tid längre med saker. Heeeh. Jag känner av det redan .. TS

NU; fixa till kvällningen. SEN; Gå till work!




Kommentarer
Postat av: Kristin

GRATTIS!! :D Jag gillar dig fast du inte blev en liten Fridolf. Fast jag ser inte så glad ut på bilden ;) Men jag är glad över att jag inte slängde dig i sopnedkastet som jag hade planerat, hoho :D



Ska bli roligt att fira dig imorrn! <3 <3



Tack för tårtan förresten, hihi, den va gooood! Puss!

2009-07-01 @ 16:13:33
URL: http://rufstufs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! =)

2009-07-01 @ 19:19:20
Postat av: antoniaaa

GRAAATTTIIIIS frida , hoppas du hade en sjukt bra 18års dag ! :)och att du har blivit återställd från p&l haha ;D



Pussoch kram antoniaaa

2009-07-09 @ 20:44:56
URL: http://bwdc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0