hemma!

Hemma från peace, och jag överlevde. El mucho fun hade jag det, el mucho. Alltid lika tråkigt att åka därifrån, alltid lika skönt att komma hem.

Vart kika på;
The Sounds - Festivalens snyggaste tjej, nej förresten. Världens snyggaste tjej!
Babyshambles - Mumsi på Pete som var så skön på scen, tråkigt dock att han bara drog. No hej då liksom..
Hoffmaestro - Festivalens mest efterlängtade band från min sida. ME LIKE!
Mando Diao - var bra enda fram till att jag somnade i en grässlänt, ensam...
Håkan Bråkan - KING! fast vi drog efter 30 min...
Kalle Baah - fick mig på sommarhumör, och folket runt om mig på rökhumör...
Lars Winnerbäck - Fart och fläng och bra häng.

Sen tror jag inte det var så mycket mer att hänga i julgranen... Missade Slagsmålsklubben, Lykke Li, Backyard Babies och promoe som jag hade tänkt kika på, men lika glad för det är jag!

Veckan var lätt värt allt. Sängdags vid 10.00 hände inte sällan. det är så det ska vara.

Maten såg ut som, Hamburgare, langos, tacos, hamburgare, pasta, tacos, hamburgare, tacos, skagenmacka, varma chips och massa vätskor.

Passade fint med stuvade makaroner och korv sen kan jag tala om!

Kommentarer
Postat av: Evve

"Mando Diao - var bra enda fram till att jag somnade i en grässlänt, ensam..." hahahhahahahha!!!! Frida!!

2009-06-29 @ 22:45:09
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0