sommarlov och 12+. YES!

KAN NI FATTA SOMMARLOV?! (snart)... INTE JAG!!!!

Jag tycker nästan att det var just som jag träffade alla mina "nya" klasskompisar, så har jag känt dom i två år. TVÅ ÅR?! Förstår ni hur fort det här sista året kommer gå? Jag kan inte fatta hur fort tvåan har sprungit iväg. EL SICKO!

Imorgon blir det iallafall "skolavslutning" i kyrkan. Sen fika med de klassisar som är på. Sen fest hemma hos Cillit. Och jag ska ikke partaja, boring girl. Jag kom just på att jag nog kommer sakna min klass när jag tar studenten, den är ju ändå den den är, härlig. Åååwh.

Nu ska jag gräva i min garderob för nödlösningsklänning om morgondagens planer spricker.. Hee spricker. Den jag provade var för liten och sprack nästan. Fatta, sprack... HAAA

TJA

Kommentarer
Postat av: ERKAN DUVET

fan vad snabbt du ändrade dina planer rååå, en timme efter och du har gjort ändringar, du är ju inte klok du madicken;)

2009-06-10 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0