badhuuuus

Sitter och äter köttbullar ur matlådan och dricker ur mjölkpaketet. Det är så man får göra när man hatar att diska. Men jag klagar inte, det går bra liksom. Idag var jag inte i skolan. Pluggade lite matematik och sånt som ligger efter med. Bra gjort Fridus!

Snart kommer Anna och vi ska kika på film, A walk to remember. Sen ska jag tvinga henne att sova kvar :) Imorgon är det skola som gäller. Upp med tuppen ska jag. Sen har hon som jag nämnde här ovanför lurat med mig att följa med till badhuset på kvällen. Hon kan då den där tjejen. Men jag är inte alls taggad. Jag hatar badhus.......

Nej nu ska jag äta upp mina bullar sen invänta sällskap! PUSSO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0