dags att sova

Holla!

Igår somnade jag och Nattsen så fort vårat huvud lagt sig till rätta. Vaknade upp imorse vid 9 och var pigg som en oxe! In i duschen, försöka vara rörmokare och fixa diskhon, inse att rörmokare inte är min grej, komma på att jag börjar om 10 min, springa till pracken. Det var min dag det.

Imorgon åker min käre prackevän till storstaden. Kvar blir jag. Ensam. He, nej jag klarar mig.

Nu sitter jag och diggar Ledin med en blå tandborste i min mun. Ska snart slänga på Sthlm Boogie. Skulle egentligen kolla på Slumdog Milioner med Erika (på varsit håll, hon i Färnbo, jag i Gävle) Men hon verkar inte vara på hugget just nu.

Nybäddad säng har jag också. + att jag är nyduschad. Som sagt. Finns det något bättre?!?!?! Kanske om någon hade ställt upp med lite massage och stod och blandade drinkar brevid mig. Men någon sån har jag inte.

Nej nu ska jag kika film sen ska jag sova. SKÖÖÖÖÖNT.

Kommentarer
Postat av: erkan duvet

men gissa om jag är på hugget idag???

2009-03-26 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0