här är jag

Shulululu lilla lady.

Helgen var trevlig. Mys hemma hos Nattsen sen begav vi oss ut på äventyro. Cillit kom också och joinade vilket var tummen uppo! Söndagen bestod av smörgåstårta, gräddtårta, marängtårta, chokladbollar, kanelbullar, cookies och läsk. Evve fyllde 25 och det var storkalas med massa gott!

Imorgon hoppas jag att Nathalie blir frisk så jag får sovsällis i min säng. Jag är home alone hela veckan ut och att vara ensam är mer tråkigt än kul. Imorgon blire lurrepurre med Cillitbang. Jag längtar, för jag är redan hungrig..

om jag hade varit rolig och dum nu hade jag slängt in en bild med Cillit på från helgen. Men jag är snäll och struntar i att lägga upp den. + att jag inte orkar för bilden är på andra datten. Hee, tur för dig Cillsono!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på Stockholm Boogie. Du vet vad som väntar imorgon Nattsen om du frisknar till!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0