Hellozor

Jag och Annzor på relaxen igår var prima skinka. Skönt var det. Jag somnade i "varma rummet" i 30 minuter. Sköööönt. Sen drog vi hem till henne. Jag somnade och hon låg och grinade. Hon kollade nämligen på filmen A walk to remember som tydligen var bra. Idag har vi hunnit till Valbo en sväng och uträtt ärenden samt kollat på hennes fotbollsmatch som hon själv i var med i, det var kallt.

Nu sitter jag hemma hos Nattzor och har panik vad det gäller kläder, som vanligt alltså. Ikväll blir det partajo hemma hos Cillzor. JIPPI. Det ska bli trevlans. Men innan cillit blir det melodifestivalenkik hemma hos Nattsen med lite uppvärmining inför kvällen. Nu ska jag leta efter kläder. TJING


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vart de för kläder? ':) Ja ligger i sängen med din dator å lite spotify ola ; ) dock inte i din säng, fan. Ring när du kommer till gävle, kanske måste rasta min hund per telefon idag!! Puss vovven

2009-03-15 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0