Idag plockade jag fram det roliga

Idag har min Annsen varit här hemma och underhållt mig eftersom jag är ensam. Hon lyckades :D Nattsen är inte här och underhåller mig ikväll/natt. Damn! VI SKULLE JU LIGGA MED VARANN! (BertFjert). Snart är det helg och jag taggar partajo :D El Mumso!

Idag på praktiken tyckte jag att jag var rolig. En kund kom fram med ett födelsedagskort med Nalle Puh på och sa att det skulle uppskattas av den som skulle få det (barnbarn)
Jag svarade med att; Ja det är bäst att köra på ett säkert kort.
HAHAHAHAHA vad rolig jag var. Att jag får till allting så bra. Kunden tyckte inte det var lika roligt. Dock gjorde hennes man det.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Imorgon blir det morgonfika med Erika. El myso :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA du e ju så underbar ! Det var de fulaste smeknamnet på mig dock ANNSEN

2009-03-10 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0