jag är trött

Hallops. Dagen igår; chill hos Nattsen med melodifestivalen innan vi begav oss mot Cillit där det var fullt med folk. Tiden sprang iväg fortare än fortast och helt plötsligt var det dags att sova,

Idag; Somnade vid 6 och vaknade vid 7. En timmes sömn alltså. Ni kan ju själva lista ut att jag inte är så pigg just nu. Drog ner till donken med Nathalie där vi fastnade i några timmar. Massa planeringar inför vårt kommande boende (hoppas) och prat om hela jäkla Alfabetet! Sen kom jag äntligen hem til min säng, där jag är nu. Snart ska jag kanske sova och sova tills imorgon då jag ska upp tidigt till praktiken (07.00!!!)

Så jag säger kanske godnatt till er nu. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0