men det står ju water

Idag körde jag (vi) ett härligt spinningpass. Men jag kan säga att jag inte svettas lika mycket som en annan man som var där. Jiseso! Jag skojar inte när jag säger vattenpöl. Men det ska inte klandras! Tränar man så tränar man. Svettas man så svettas man.

När jag kom hem laddade jag upp med brie och mörkchoklad. Mumso. Imorgon ska jag gå i skolan. Efter skolan ska jag ta en sväng på stan för lite födelsedagspresenter :D Sen blir det en fredagsdate som står på schemat. Och vem är då den lycklige? Anna of course. Lika glad för det är jag men gladast är nog, Anna?

Nu ska jag krypa ner i min säng för imorgon är det skola som gäller 08.00 eller något sånt.

PUSSHEJO!



Kommentarer
Postat av: erika duvet

datear vi andra nu??

2009-03-06 @ 08:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0