My FridaY

Det är lördag och jag vaknar vid 9, vad otippat? Nopps!

haha. Igår ringde Anna när jag var i skola med paniken i halsgrpen "Jag är i Sandviken och hittar ingentiiiing!! Jag är Vilseeee. HJÄÄÄLP" Ungefär så lät vårat samtal. Hon plockade upp mig och jag fick hjälpa henne att hitta rätt bland alla hus där hon hade i uppgift att lämna av ett paketo. Det gick fint, tillslut.

Sen fikade vi med Sara och Jennifer (inte ´min Jennifer =) ) Sen var det dags att äta hemma hos Söderbergs. Som vanligt...

Något roligt som hände var att vi vart stoppad av polisen. Jag sitter just nu och funderar på vem som vart mest nervös, jag? Anna? eller kanske självaste polisen? Jag gissar iallafall på mig själv!


Bälte på så blir polisen glado :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0