prov hit och prov dit!

Dagen började med matteprov idag. Fin start på dagen. Det gick iallafall rätt så bra! Krokodiler hit och dit. Lite krångligt är det då allt med matte B.. Engelska nationella muntliga har jag hunnit ha idag också med Mathilda, och jag tycker då vi klarade det bra! Vi pratade på och vips så hade vi pratat lite över tiden. Bra jobbat.

Nu ska jag cykla iväg till Evve och lämna hennes cykel som jag har haft nån månad stått här. Sen ska jag till affären för att köpa lunch tills imorgon då vi har svenska nationella i 5 timmar. Efter det ska jag hem och kika på Björn sen ska jag faktiskt sova. Så jukt trött har jag varit dom sista dagarna...

HEJSOS!


avslutar med en glad Annzor och en arg Frida..

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå ge mig dom dr bilderna!:) Dolly me ponytail!



viiill ha dig ikväll med! Men går inte, mörrn kanske? call me! puss (ZOR) Anny



HAHAHAHA

2009-04-01 @ 16:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0