sova middag

Har precis kommit hem från skolan för ett tag sedan. Tidigt? YES. Är så jäkla trött så jag ska sova middag. Efter att jag sovit middag ska jag gå och sola. Efter solningen ska jag hem och plugga historia.

Nu har det blivit ändring med vårat schema, vi ska itne ha nå praktik på onsdagar utan istället gå i skolan så vi hinner med allt. Vilket dom flesta tycker är jättebra, även jag. Äntligen något positivt som händer med vår linje.

Idag gick jag och Kurvan till körskolan och pratade lite om hur vi ska göra med körningar och allt och när det är dags att börja. Så jag hoppas på ett körkort till sommaren och ska verklgen försöka få det så nu! :D

Nej nu är det dags för vila! TJINGO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0