Välkommen Fredag!

Har precis kommit hem från en skoldag. På idrotten gick jag och Kurvan ut och gick. Med oss hade vi Sverre och Birgittas hund. Jag matade henne med hundgodis, det gillade hon. Inte Kurvan alltså, utan hunden.

Efter skolan åkte jag till Åhlens för att handla lite smått och gott. Två jackor och en kjol fick följa med i klädväg hem. Sen vart det nyheter till toaletten. Kul? Haha. Nu kommer vår toa ha tema rosa. Jag älskar ljusrosa. Åååå vad fint det är! Min tröja är rosa idag. Mina naglar med. Jag känner mig just nu som en femårig flicka..... Nu vart det inte lika roligt.

Jag sitter och väntar på Anna i min nya blåa jacka. Hon är seg. Vi ska iväg och handla mat som ska ätas på. Jag är hungrig. Ikväll ska jag mysa med dotter Söderberg alltså. Allt är sig likt som mina fredagar brukar se ut ... Hah.


heeeheee. Jag och SuperGosan. heeeeheeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0