Vilken fisk har bäst syn?

Synålen, haaaaaaah......

Idag vaknade jag vid 6 och var på praktiken 7. Som jag var trött. På praktiken gick jag hela dagen och kände mig som en zombie. Nu ligger jag och är död i sängen. Mamma kommer snart hem och steker på torsk. Är inte speciellt hungrig, mer trött. Men mat tackar jag aldrig nej till, faktiskt.

Orkar inte ligga och göra nada. Kanske hittar på något roligt att göra sen. Nu har min ena gävlefriend (jag har bara två) flyttat :( Så inge mys med henne blir det. Tråkigt. Hoppas på att hon kommer tillbaka snart igen. Men då kanske det blir att det är jag som flyttar här  ifrån istället. Heeeeh.

TJINGO

 (supergosan, hör av dig till migo om du vill kanske take a walk eller något kul)


dom perfekta sandalerna för gräsälskare! Kommer lätt att synas på mina fötter i vår? Är ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0