ännu en fredagskväll, nej torsdag

Just hemkommen från en kväller i El Sandviko! Blev upplockad av Sanabanana på resecentrum och rullade vidare mot Ida där det var filmkväll. Var tänkt att det skulle bli Disneyfilmer med även Eva och Adam fick sig en chans. Ååh jag älskar Disneyfilmer. Alla är så bra! Dock hann vi bara med två stycken, Lejonkungen och lite Peter Pan. I LÖV IT.

Det sluta med att de flesta åkte hem, Sanna somnade i soffan, Ida gick och la sig, Ange pilla på dator, Mathilda drömde sig in i disneyvärlden och jag pilla navelludd. Sen fick jag värstingskjuts ända in till min stad av racerange och nu ligger jag och är trött, sova !! Imorgon plugga!! Om det blir fint väder kanske jag ska spela brännboll. Men det ser mörkt ut (vädret)

NU SOVAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0