balkongkik nr 2 för dagen

Varför har jag aldrig märkt hur kul det är att sitta på min balkong och se alla konstiga människor här nedanför. Först nudisttanten, men nu har jag något ännu roligare att kika på! Tre tjejer i 12 årsålder som ligger nedanför, eller nej förresten dom står, och hoppar, och dansar i bikini. Vickar på rumpan i takt till "Hej hej hej jag är bara fjorton år kom och se på mig kom och ta på miiiig". Eller slår varandra på rumpan till "För att du suger kuk, långa och korta, trlalaal". Eller varför inte smeka sig själv över kroppen medan man mimar till "Don't you wish your girlfriend was hot like me"..

Dagen händelse, heeeeh. Nej tusan, nu tog dom deras musik och klädde på sig och trippade iväg. Undra vart dom ska nu. Men det var iallafall kul att se. Nu ska jag ut och köra. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0