Det smakar sommar i min näsa

Verkar som att det inte bara är jag som har en pluggdag idag. Dagen innan skolan börjar igen, alla får panik över att man inte gjort någonting alls på hela långhelgen, iallafall jag. Sitter på balkongen och pluggar, känns mycket bättre än att ligga i en varm lägenhet. Nedanför mig i parken ligger en naken tant och solar, och jag skojar inte. Eller jo förresten jag skojar, hon har bikiniunderdelen på sig, så helt naken var hon inte. Skönt att hon kan släppa loss i värmen, själv sitter jag med morgonrock och funderar på att äta frukost snart.

Sen blir det äta mat med mammsen.
Sen köra lite.
Sen handla lite.
Sen gå med Evve lite.
Sen möta Erika lite.
Sen baka lite.
Sen sova lite.

Min dag, lite bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0